ŠKODA واردکنندگان حمایت از مبارزه با کروناویروس در سراسر جهان با اقدامات متعدد

ŠKODA واردکنندگان در بسیاری از کشورهای در حال ارائه سریع و ساده پشتیبانی در مبارزه با کروناویروس. برای مثال آن

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

ŠKODA واردکنندگان در بسیاری از کشورهای در حال ارائه سریع و ساده پشتیبانی در مبارزه با کروناویروس. برای مثال آنها در حال کمک به سازمان های خیریه و بیمارستان و به خصوص افراد آسیب پذیر ساخت وسایل نقلیه در دسترس برای غذا و دارو تحویل و بسیج کارکنان پزشکی. در آن میهن, جمهوری چک, ŠKODA AUTO اهدا کرده است 100 OCTAVIAs به ارزش 85 میلیون تاج چک و نیز ساخت چهره سپر. در پونا هند, ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited ارائه کمک های مالی به امکانات مانند ساسون بیمارستان عمومی. در مناطق که در آن ŠKODA نمایندگی مجاز و فروش در حال حاضر بازگشایی نمایشگاه خود را تولید کننده اجرای جامع ایمنی و بهداشت اقداماتی را برای ارائه بهترین حفاظت ممکن است برای کارکنان و مشتریان است.

ŠKODA AUTO شده است به طور فعال درگیر در مبارزه با کروناویروس برای چند هفته. در آن چک, صفحه اصلی, بازار, برای مثال این شرکت اهدا 100 OCTAVIAs به ارزش حدود 85 میلیون تاج چک اجتماعی و کمک های پزشکی خدمات. علاوه بر این ماشین تولید کننده ویژگی های بخش توسعه است که با استفاده از پرینتر 3D برای تولید قطعات برای گواهی FFP3 ماسک در حالی که دیگر بخش های در حال تولید و شفاف صورت سپر.

واردکنندگان نیز ارائه پشتیبانی جامع در بسیاری از کشورها و ساخته شده اند وسایل نقلیه در دسترس به بیمارستان ها و همچنین غیر دولتی و سازمان هایی مانند صلیب سرخ و پزشکان بدون مرز. وسایل نقلیه استفاده می شود به ارائه مواد غذایی و دارو و بسیج کارکنان پزشکی در نتیجه کمک به کاهش خطر ابتلا به عفونت.

ŠKODA AUTO, آلمان, وارد کننده این برند بزرگترین بازار اروپا ساخته شده است چند ŠKODA KAROQs در دسترس داوطلبان در مقر خود در وایتراشتات آلمان. آنها با استفاده از این برای ارائه کمک های امدادی و مواد غذایی در میان چیزهای دیگر. در اسلواکی, ŠKODA راه اندازی وب سایت skoda-pomaha.sk که در آن افراد و سازمان هایی که تکیه بر وسایل نقلیه برای مبارزه با کروناویروس می توانید ثبت نام کنید. در علاوه بر این به کار با بزرگترین بیمارستان ها و برخی از کشور بهترین و شناخته شده سازمان های غیر دولتی این امر نیز منجر به یک همکاری بین وارد کننده و مرکز شهر براتیسلاوا.

وارد کننده فرانسه در حمایت از ابتکارات محلی و همچنین ارائه وسایل نقلیه برای بین المللی فعال, غیر انتفاعی, سازمان پزشکان بدون مرز به عنوان ŠKODA AUTO اسپانیا. ناوگان مستقر است در حال حاضر در عملیات در مادرید و بارسلونا. در لهستان صلیب سرخ است که با استفاده از وسایل نقلیه ارائه شده توسط وارد کننده به توزیع بسته های غذا به افراد نیازمند است. در بلژیک و سوئیس, چک, ماشین, تولید کننده واردکنندگان با استفاده از ناوگان خود را به بسیج کارکنان بیمارستان.

در هند, ŠKODA AUTO فولکس واگن هند خصوصی محدود است حمایت از ساخت و ساز های ویژه COVID 19 مرکز درمان در ساسون بیمارستان عمومی در پونا با اهدای 10 000 000 روپیه هند. علاوه بر این تولید صورت shield برای پزشکان نیز آغاز شده است. با عملیات در حال حاضر محدود 400 واحد در حال تولید روزانه در پونا سایت و 100 سپر در اورنگبد. تعداد کل سپر در حال حاضر به تحویل 9,000 واحد است. در آن گیاهان در اورنگبد و پونا, ŠKODA AUTO فولکس واگن هند خصوصی محدود است در حال حاضر تولید نیز لولهگذاری جعبه است که می تواند حفاظت از کارکنان پزشکی از عفونت در هنگام درمان coronavirus بیماران. علاوه بر این, ŠKODA AUTO فولکس واگن هند خصوصی محدود است اهدا بیش از 35 ، 000 بسته از مواد ضد عفونی کننده به بیمارستان ها در سراسر کشور و گسترش همکاری خود را با Annamitra بنیاد که در میان چیزهای دیگر است که توزیع 50,000 بسته های مواد غذایی به نیازمندان در اورنگبد و مناطق اطراف آن.

ŠKODA نمایندگی در سراسر جهان متعهد به ایمنی و بهداشت اقدامات

در کشورهایی که نمایشگاه در حال بازگشایی ملی قرنطینه محدودیت ها برداشته وضعیت کنونی هنوز هم نیاز به ویژه طرح ها و اقدامات. هدف این است که برای اطمینان از بهترین شکل ممکن حفاظت از کارکنان و مشتریان بهداشت. برای مثال خرده فروشان ملزم به ارائه دستکش و محدود کردن تعدادی از مشتریان در این نمایشگاه در هر زمان داده شده با تنظیم قرار ملاقات در پیشبرد. آنها همچنین رعایت قوانین و مقررات مانند پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود را به طور منظم. اتومبیل در نمایش کاملا تمیز و ضد عفونی اغلب و پوشش محافظ برای صندلی و فرمان چرخ نیز استفاده می شود.

در بزرگترین بازار و نمایندگی و ارائه درخواست مدل برای مشتریان خود را برای یک درایو تست و تازه ضد عفونی حق خود میرسند. دستورات را می توان از طریق پست الکترونیکی و یا از طریق اختصاصی سیستم عامل آنلاین. این گزینه برای مشتریان خصوصی و همچنین به عنوان کسب و کار مشتریان و اجاره موافقت نامه هستند همچنین ممکن است از طریق این کانال.

ŠKODA از سر گرفت تولید خود را چک سایت بر 27 مارس. بیش از 80 اتصال اقدامات در محل برای جلوگیری از عفونت در محل کار و اطمینان از بهترین شکل ممکن حفاظت از بهداشت و درمان برای کارکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب